Wow... just wow..

Något som jag ogillar starkt är när man har häng på byxorna. Det är så otroligt fult. Allt från Gällivare-häng och tajta haremsbyxor med blöjhäng till när folk går runt och flashar kallingarna pyttelite, så kallat skejtarhäng är FULT. Jag förstår inte grejen. Jag tycker inte heller att man ska flasha underkläderna och bh-banden som kvinna. Något som är värre än att ha häng på byxorna är att ha häng på byxorna och ha bälte.. varför? Tja, jag antar väl att bältet håller upp byxorna så att man inte tappar dem till knäna, men ändå. Hängslen och bältet är till för att hålla kläderna på plats.. Jag gillar inte heller nitbälten som inte fyller någon funktion annat än den motsatta.. att de tynger ner byxorna på folk som har 3-4st. Det är ingen jävla accessoar som bara ska vara där. Samma sak med garterbelts med nitar som svämmar över på tumblr etc. Det är också skitfult. Till min poäng: Nu, nu har det gått för långt! Nu har ett företag kommit på idén om att man ska ha häng, bälte OCH ETT F***ING GARTERBELT??! Vafan?! Kolla in det nedan; det ser förjävligt ut!
 


Så, vad tycker du om häng på byxorna etc.?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback